Marka Tescil Urfa » Yeni Marka, Şirket ve Firma İsimleri Marka Tescil Urfa;Marka tescili nasıl yapılır, isim hakkı nasıl alınır, marka tescil başvuru işlemleri için Urfa Patent farkını inceleyebilirsiniz.
Marka Tescil Urfa » Yeni Marka, Şirket ve Firma İsimleri
Sosyal İletişim Kanallarımız Cumhuriyet Mahallesi,63420, Birecik/Şanlıurfa +90 212 212 35 17 Urfa Patent Logo

Marka Tescil Urfa

Marka Tescil Marka Tescil Urfa;Marka tescili nasıl yapılır, isim hakkı nasıl alınır, marka tescil başvuru işlemleri için Urfa Patent farkını inceleyebilirsiniz.
,  Ana Kategori : Marka,  Kategori :  Marka Tescil  Tarih :  23.5.2018       Google Plus      
Marka Tescil Urfa
Cumhuriyet Mahallesi,63420, Birecik/Şanlıurfa +90 212 212 35 17 Marka Tescil Urfa » Yeni Marka, Şirket ve Firma İsimleri » Urfa Patent

Urfa Patent Logo

Marka Tescil Urfa

Urfa Patent marka tescil başvuru işlemleri öncesi,  marka sorgulama ve muhtemel sonuçları, riskleri ve bu riskleri bertaraf eden çözümleri hukuki mütalaa niteliğinde Urfa firma, şirket ve marka sahiplerine raporlamanın yanı sıra oldukça uygun fiyatlarla  hem Urfa' yı hem de Urfa' lı  firmaları markalaştırmaktadır.

 

İçinde yaşadığımız toplum ve bireysel olarak bizler, birbirimizden bağımsız değilizdir. Kendimiz ve toplum için eşit derece fayda amacı güttüğümüzde, yaptığımız eylemler; bireysel olarak engellenmeleri ortadan kaldırır. Bu sayede hem birey olarak biz, hem de toplum olarak yine biz kazanmış oluruz. Yani biz Urfa firmalar markalaştıkça Urfa de markalaşacak veya Urfa' in marka bilinirliği artıkça bizlerde bu bilinirlikten yararlanarak daha az maliyet ve süreyle  daha kolay markalaşacağız.

Marka Şehir Urfa Proje kapsamında daha çok marka tescilin yapılması için oldukça İNDİRİM yaptığımız hizmet ücretlerini ve toplam marka tescil maliyetlerini  Online Marka Tescil sayfamızdan inceleyebilirsiniz.
 

Urfa Patent' inde  iştiraki olduğu Etkin Patent bu fikirden yola çıkarak, ülkemizin şehirlerini markalaştırmak için çalışmalara başladı. Böylelikle hem siz hem de şehriniz Urfa sizi markalaşma ve marka bilinirliği konusunda gerek yurt içinde gerekse yurt dışında bir adım öne taşıyacak. Urfa' in öne çıkan markalarının da sizin markanızın tanıtımında rol oynayacak karşılıklı bir fayda ilişkisi düşünülerek yaratılmış bu fikir sayesinde, markanızın hem yerelliğini korunacak hem de bilinir marka olma özelliğini kazanacaktır.

 

Urfa Patent, markanızın tescilini sağlayarak hukuksal alanda korumanın yanı sıra, markanın bulunduğu alan içindeki bilinirliğini de artıracak destekler sağlayacaktır. Bu sayede henüz marka tescili yapmamış müşterilerimiz ve önceden marka tescilini yapmış ancak istenilen seviyede olmayan firmaların marka bilinirlikleri için altyapıyı hazırlarken herhangi bir stres taşımayacak, yaptığı işe hâkim olan uzmanlarımız tarafından ön ücret talep edilmeden gerekli bilgilendirmeler yapacaktır.

 

Öncelikle iştiraki olduğumuz Etkin Patent tarafından ayrıntılı incelenen marka tescil kriterlerini, resen RET ve/veya itiraz üzerine RET gerekçelerini marka tescili başlıklı makaleden incelemenizi öneriyoruz.

Marka, belirli bir alanın, mekânın ilgi çekici özelliklerini simgeleyen etkin bir pazarlama aracıdır. Bu durumda markanızın, birçok yerel markanın oluşturduğu şehrin bilinirliğinin standartında, yeni bir marka olmasına rağmen istenilen konuda özellikli bir çağrışım gücüne sahip olacaktır. Markanız tek işlemci yerine çift işlemciyle çalışan, birçok yeni teknolojiye uygun bilgisayara benzetilebilir. 

 

Eğer markanızın sadece marka tescil başvuru yapılarak korunması değil de, gelecekte de bilinir bir marka olmasını istiyorsanız, görsel anlamda çok etkili olması ve bu görseller birlikte marka tescil başvuru yapılması gerekir. Görsellik, müşterilerin hayal gücüne ve hafızasındaki kalıcılığa hitap ederken; stratejik anlamda gerçekçi detaylarla donatılmalıdır. Urfa Patent şirketi olarak, yalnızca bulunduğumuz yılı model alarak hareket etmeyiz.

 

Markanın geleceğine dair vizyonunuz, şehrin geleceğine paralel ilerlediği zaman; marka bilinirliğiniz geçen süre içinde bir adım yerine iki adım gidecektir.  Şehrin markalaşması, bir ürünü markalaştırma stratejilerinin şehir üzerinde uygulanmasıdır. Bu henüz genç olan disiplin, şehrin güçlü ve kendine has yanlarını ortaya çıkartarak şehri; istenilen kitleye uygun bir çeşit medya aracına dönüştürmeyi hedefler.

 

Şehrin markası oluşturulurken, şehrin topografyasının özelliği; markalaştırmak için gerekli ayırt edici unsur, yönetim ve pazarlama teknikleri ile birlikte detaylı bir şekilde düşünülmelidir. Şehri marka yapmak; sadece şehrin imajını oluşturan pozitif faktörleri belirleyip, bir arada durmasını sağlayarak, güçlü ve karakteristik yanlarını göz önüne sermek değildir. Dikkat çekici bir yerel kimlik ve şehir bilinci oluşturmak, mali yatırım ve politik sermayeyi çekmek gibi ekonomik tabanlı ya da kullanıcı tavrını ve davranışını değiştirmek gibi sosyal-kültürel tabanlı süreçleri içermektedir.

Şehir markası ise slogan ve kampanyadan çok daha fazlasıdır. Daha ziyade belirli bir kitlede duygusal bağıntıların ve düşüncelerin toplamanı temsil eder. Potansiyel veya var olan müşteri isim, logo, ürün, hizmet, olay ya da tasarım veya sembolle karşı karşıya geldiğinde bunları temsil ettiği akla gelir.

 

Şehirlerin markalaşması projesi kapsamındaki diğer "Marka Şehir" markalarımızı patent  firmaları listesinden inceleyebilirsiniz

 

Örneğin şehir ile bütünleşen  ve akla ilk geldiğinde şehir hatırlatan bir marka hem şehre hem de marka sahibine önemli kazanımlar sağlayacaktır. Ancak şehir ve değerleriyle özdeşleşmeyen  bir marka ise ters bir etki yaratacaktır. Dolayısıyla şehir markaları mutlaka o şehrin değerleriyle bütünleşmiş marka olmalıdır. Örneğin   2014 yılında Manisa' da Antep fıstığı kalitesinde fıstık üretilmiştir.  Ancak bunu Manisa firmaları istenilen verimde pazarlayamadığından Gaziantep' teki firmalarca satın alınmakta ve  hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarlara satılmaktadır. Dolayısıyla Şehir ve bölgelerde özdeşleşen ibarelerin marka olarak tercih edilmesi, marka tescilin yapılması ve kullanılması avantaj sağladığı gibi kimi durumlarda da zarar verebileceği mutlaka göz önünde bulundurulmalıdır.

Ayrıca sadece iller değil bağlı ilçe ve semtlerin de  kendisine has ve il ile özdeşleşen değerlere sahip olduğundan, bu değerleri ifade eden sözcüklerden yeni ve avantaj sağlayacak markalar yaratılabileceği gibi, bu değerleri taşımayan ürün ve hizmetler için marka olarak kullanılması halinde zarar verebileceği de göz önünde bulundurulmalı ve dikkatli olunmalıdır.

 

Urfa Patent ve iştiraki olduğumuz Etkin Patent olarak şehir ve şehirlerin değerleriyle örtüşen, yenilikçi projelerle oluşturulmuş yeni marka isimleri, güçlü marka algısı yaratan logo tasarım ve kurumsal kimlik tasarımları ve bunları düşük bir bütçeyle lansmanını yapabilecek yeni nesil web tasarımları arıyorsanız bize ulaşınız.

 

Unutulmamalıdır ki, dünya algısında şehirler hali hazırda bir markadır. New York'u borsanın, Paris'i modanın ve kozmetiğin, Londra'nın eğitim ve sanayinin, Roma'nın ve Mekke'nin Katolik ve İslam dinlerinin merkezi olması; onları bu alanlarda bir marka yapar.   

 

Urfa Patent' in de amacı, Urfa ilinin, dünya ekonomisinde rekabet edecek güçlü yanlarını; yaratılan güçlü marka imajı altında ortaya çıkarmak ve Urfa halkının hak ettiği ekonomik ve sosyal-kültürel seviyeye ulaşmasını sağlamaktır.

Marka Tescil

Hızlı Araştırma ve Başvuru Formu




MUTLU MÜŞTERİLER
Ülkemizdeki genel yaklaşımın kervan yolda dizilir atasözüyle örtüştüğünü düşünürsek her aşamada bir sorunla yüzleşmek ve bedel ödemek kaçınılmaz oluyor. Etkin patentin ,Marka ve Patent konusunda hem yola çıkmış hem de hazırlık yapanların rota belirlemek açısından en güvenilir partneri olmayı hak ettiklerini düşünüyoruz.


E-Bülten